Fizioterápia

Mi a fizioterápia?

A fizioterápia a természeti energiákkal végzett gyógykezelés. Hatékonyan alkalmazható  mozgásszervi, idegrendszeri, illetve keringési panaszok esetén. A kezelések során felhasznált energia lehet például az elektromosság (elektroterápia), ultrahang, mozgás (mechanoterápia) lézer (fototerápia), a víz ereje (hidroterápia), a hőmérséklet változás(termoterápia) vagy a mágnesesség.

Mikor alkalmazzuk a fizioterápiát?
Főként rehabilitációs céllal, vagy a már lezajlott folyamat kiújulásának, illetve visszatérésének megakadályozására alkalmazzák. Tüneti kezeléseket biztosít fájdalomra, helyi gyulladásra, helyi anyagcsere, illetve vérkeringés serkentésére, fokozottabb izomtónus következtében kialakult görcsös állapotok oldására, illetve izom tonizálására.

Fiziotherápiánkon az eszközparkunkat úgy alakítottuk ki, hogy a korunk népbetegségét jelentő mozgásszervi megbetegedések különböző típusaira biztosítson hatékony kezeléseket és mielőbbi gyógyulást eredményezzenek. A modern gépekkel végzett fizikoterápiás kezeléseket az ortopédia, reumatológia, neurológia, rehabilitáció és sportorvostan számos területén alkalmazzák sikerrel.

A kezeléseket legtöbbször kombinálva alkalmazzuk, növelve ezzel hatékonyságukat. A legtöbb esetben az elektroterápiát ultrahang kezeléssel vagy gyógymasszázzsal és  személyre szabott gyógytorna programmal egészítjük ki.

A kezeléseket kúraszerűen alkalmazva érhetjük el a legoptimálisabb hatást. Ez általában kezeléstípusonként 6-10 alkalmat jelent.

Fizioterápiás orvosaink